Kindergarten Reading Books voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Kleuterleesboeken - Educatieve Leesapp voor Kinderen

Kleuterleesboeken is een educatieve lees-app ontworpen voor kleuters om liefde voor lezen te stimuleren over verschillende onderwerpen. Deze app biedt boeiende verhalen, dialogisch lezen, volksverhalen, sociaal-emotioneel leren, Engelse taalkunsten, woordenschatopbouw, liedjes & rijmpjes, en wetenschap op een interactief platform.

Met een uitgebreide bibliotheek die verhalen, wetenschap, volksverhalen, sociaal-emotioneel leren, en meer beslaat, kunnen jonge lezers deelnemen aan interactieve activiteiten, quizzen en spelletjes om begrip te verbeteren. De app biedt educatieve inhoud over ecosystemen, sociale interacties, gezondheidsgewoonten, en andere onderwerpen op een kindvriendelijke manier.

Bovendien biedt Kleuterleesboeken een meeslepende audiovisuele ervaring met levendige illustraties, betoverende vertellingen en boeiende animaties, waardoor leren een vreugdevolle ervaring wordt voor kinderen. Ouders kunnen boeken downloaden voor offline lezen, waardoor ononderbroken leren altijd en overal mogelijk is.

Programma is beschikbaar in andere talen

Kindergarten Reading Books voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2
  • 4.7

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kindergarten Reading Books

Heeft u geprobeerd Kindergarten Reading Books? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.